Розробка навчальних кейсів для вивчення державної політики

|
Розробка навчальних кейсів для вивчення державної політики

Викладання та розробка навчальних кейсів для вивчення державної політики: тренінг для тренерів 

Case Teaching and Case Study Writing for Public Policy: Training the Trainers 

Цей курс розроблений для працівників університетів та навчальних центрів, діяльність яких сфокусована на вивченні державної політики. Навчальний курс призначений для розвитку навичок використання інтерактивного та орієнтованого на учасника стилів навчання, а також для формування вмінь викладачів з розробки і написання навчальних кейсів. Співорганізаторами навчального курсу є Академія лідерства для розвитку (LAD) як частина Центру демократії, розвитку та верховенства права Стенфордського університету (CDDRL), Школа публічного управління Українського католицького університету і Центр міжнародного приватного підприємництва (CIPE).

Короткий зміст програми

Програма зорієнтована на те, щоб допомогти учасникам отримати знання, вміння і навички для розробки навчальних матеріалів, кейсів, а також навчити ефективно включати такі матеріали в свої заняття. Перші кілька днів програми увага буде приділятися особливостям викладання кейсів і їх обговоренню. Учасники обговорять особливості використання навчальних кейсів, включаючи те, як планувати час для роботи з кейсами, як працювати з фліпчартом і дошкою, як ставити запитання і як підсумовувати обговорення навчального кейсу.

Під час навчання розробці та написанню кейсів будуть розглядатися такі питання: як обрати тему і цілі навчального кейсу, які матеріали варто включати в текст кейсу і які відносити до додатків. Наступні заняття семінару включатимуть вправи з моделювання взаємодії декількох гравців, у яких студенти грають ролі учасників ситуації, описаної в кейсі. Після закінчення програми учасники матимуть можливість представити попередні варіанти розроблених ними навчальних кейсів і отримати зворотній зв’язок від всієї групи учасників.

ІНСТРУКТОРИ

Д-р Р. Кент Уївер

Д-р Р. Кент Уївер – професор з державної політики та управління в Джорджтаунському університеті, а також старший науковий співробітник Програми досліджень в сфері управління в Інституті Брукінгс. До кола інтересів Р. К. Уївера входить порівняльний аналіз політичних інститутів, порівняльна соціальна політика, а також особливості здійснення політики. Він також цікавиться дослідженням детермінант індивідуальної та ділової поведінки, а також дотриманням задекларованої державної політики в різних секторах. Р. К. Уївер є автором декількох книг, в тому числі «Кінець добробуту, яким ми його знаємо», «Автоматичний уряд: політика індексації»  і «Політика промислових змін». Він також був редактором низки книг, серед яких – «Чи інститути мають значення?» та «Керівництво з управління».

Кент Уївер також цікавиться вдосконаленням якості написання навчальних кейсів, а також методами навчання студентів з державної політики і державних чиновників. Він викладав семінари, присвячені орієнтованим на студента методам навчання, в Європі, Азії та Північній Америці. К. Уївер отримав ступінь доктора філософії з політології (Ph.D.) у Гарвардському університеті.

Др. Мері Гільдербранд

Др. Мері Гільдербранд – доцент у Школі управління і державної служби ім. Джорджа Буша у Техаському університеті A&M. Має докторський ступінь з політології Гарвардського університету. У Школі імені Буша вона працює на Кафедрі державної служби і адміністрування, де викладає курси з порівняльного державного управління, реформи державної служби, неприбуткового сектору, і управління ГО. Вона є директоркою з міжнародних програм у Центрі неприбуткового сектору і філантропії. З 2000 по 2012 р.р. була науковим співробітником з питань міжнародного розвитку у Школі управління імені Джона Кеннеді у Гарвардському університеті. До того, 7 років працювала у Гарвардському інституті міжнародного розвитку. Там вона керувала процесами створення аспірантури з державної управління у Болівії і Мексиці, а також розробляла і викладала програми навчання керівного складу для учасників з усього світу. Робота з викладачами зі сфери державного управління, формування їх навичок з викладання на основі методики кейсів покладається на досвід з попередньої діяльності і вона охоче працює у цьому напрямку вже понад двадцять років.

Гільдербранд була співредакторкою праці «Трансформація, бізнес як завжди, чи повільний адаптаційний процес? Останні реформи державного управління у Мексиці (TransformationBusiness as Usualor Slow Fitful ProgressRecent Public Sector Reforms in Mexico) (2012, видано у Мексиці іспанською мовою) і має публікації на тему цілей врядування у Цілях сталого розвитку після 2015 р. Теперішнє коло її наукових інтересів охоплює залучення громадянського суспільства у реформу державного управління, а також виклики ГО з підзвітністю.

Блер Кемерон 

Блер Кемерон – консультант Світового Банку. У Програмі Світового Банку «Global Delivery Initiative» Блер навчає авторів з написання кейсів, керує колективом дослідників, які написали вже десятки практичних кейсів. Кемерон Блер має багатий досвід написання кейсів, провів сотні співбесід із лідерами-реформаторами у різних куточках Африки, Азії і Південної Америки. Блер – співавтор праці “Improving Public Sector Performance through Innovation and Inter-Agency Coordination” («Покращення діяльності державного сектору за допомогою інновацій та міжвідомчого координування»). Один з авторів Всесвітнього звіту про боротьбу з корупцією, який вийде незабаром. До роботи у Світовому Банку Блер три роки працював у дослідницькій програмі Принстонського університету «Інновації для успішних суспільств». Сьогодні він продовжує співпрацювати з Принстоном, та розробляє низку аналізів кейсів про реакцію держав на пандемію КОВІД-19. Блер родом з м. Метвен, що у Новій Зеландії. Закінчив навчання за спеціальністю Міжнародні відносини і дослідження  Південної Америки в Браунському Університеті.

3-20 серпня 2020 року

2 тижні

англійська