Вакансія Провідного/ої експерта/ки з управління проектами та програмами з відновлення системи охорони здоров’я

|
|
Вакансія Провідного/ої експерта/ки з управління проектами та програмами з відновлення системи охорони здоров’я
2

Український католицький університет в рамках грантової програми «Підтримка Українського католицького університету (УКУ) в підвищенні кваліфікації для керівників охорони здоров’я та допомога уряду України краще вирішувати нові виклики, пов’язані з війною шукає Провідного/у експерта/ку з управління проектами та програмами з відновлення системи охорони здоров’я.

 

Освіта: вища (Адміністративний менеджмент, Управління в сфері охорони здоров’я, Формування публічної політики та врядування)
Стаж роботи: не менше 10 років у формуванні політик та управлінні системи охорони здоров’я

Період надання послуг: до червня 2023 (з можливістю продовження)

Досвід роботи та основні навички:

  • Розуміння української системи охорони здоров’я та концепції реформування охорони здоров’я в Україні.
  • Не менше 15 років досвід роботи з державними структурами та міжнародними донорами та організаціями.
  • Не менше 10 років досвіду керування проектами, зокрема міжнародними.
  • Досвід роботи на керівних посадах в державних структурах системи охорони здоров’я.
  • Досвід розробки законів, нормативних актів і державних програм, а також управління бюджетами для програм.
  • Сильні організаційні та координаційні навички та підтверджений досвід координації зусиль різних зацікавлених сторін.
  • Сильні навички комунікації, технічного письма та презентації, особливо тому, що вони стосуються чіткого формулювання складних концепцій.
  • Відмінні навички міжособистісного спілкування та здатність професійно спілкуватися з високопосадовцями, міжнародними та донорськими організаціями, органами місцевого самоврядування, представниками інших зацікавлених сторін, внутрішнім персоналом та постачальниками.
  • Значний досвід фасилітації.
  • Досвід роботи у фандрайзингу.
  • Сильні обчислювальні та аналітичні навички, а також здатність ефективно працювати як самостійно, так і в команді.
  • Здатність працювати незалежно, дотримуватись термінів і визначати пріоритетність паралельних обов’язків.
  • Досконале володіння українською діловою та англійською мовами.
  • Знання пакету Microsoft Office;
  • Має бути готовий/а працювати за гнучким графіком.

БАЖАНО:

  • Досвід у впровадженні державних реформ (бажано у реформуванні системи охорони здоров’я, системи громадського здоров’я)
  • Досвід у створенні нових державних установ
  • Досвід роботи у проєктах USAID

 

Основні обов’язки: 

Провідний/а експерт/ка з управління проектами та програмами з відновлення системи охорони здоров’я є однією з ключових осіб для проектного офісу відновлення при Міністерстві охорони здоров’я (Проектний офіс).

  • організація діяльності Проєктного офісу та управління його поточною роботою;
  • організація стратегічного та операційного планування роботи;
  • представлення Проєктного офісу у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян, засобами масової інформації, громадянами, міжнародними та донорськими організаціями, інвесторами;
  • скликання та організація підготовки засідань Проєктного офісу;
  • координація зусиль та консультування органів державної влади та органів місцевого самоврядування у розробці планів відновлення та розбудови мережі закладів охорони здоров’я, впровадженні їх інфраструктурного та функціонального вдосконалення та оцінці витрат;
  • аналіз проєктів нормативно-правових актів з питань впровадження реформ;
  • опрацювання проєктів планів заходів, актів законодавства та підготовки відповідних пропозицій і рекомендацій;
  • підготовка пропозицій та рекомендацій щодо актуалізації заходів із відновлення та розвитку системи охорони здоров’я України і механізмів їх здійснення;
  • участь у роботі з розроблення проєктів планів заходів, планів-графіків реформ, проєктів актів законодавства за відповідним напрямом реформ;
  • інші повноваження відповідно до покладених завдань.

 

При виконанні посадових обов’язків керується місією УКУ.

Особисті якості:

  • добре сформовані лідерські та управлінські навички;
  • чіткість та уважність до деталей у роботі;
  • відповідальність, організованість у роботі;
  • зорієнтованість на результат;
  • ретельність, здатність планувати та оцінювати свою діяльність;
  • вміння працювати в команді;
  • комунікабельність;
  • стресостійкість;
  • вміння чітко висловлювати свої думки, результативна комунікувати;
  • гнучке мислення, вміння швидко приймати рішення;
  • дотримання у поведінці й міжособистісних комунікаціях моральних норм і принципів.

Ми пропонуємо:

  • Роботу в спільноті УКУ, Міністерства охорони здоров’я та інших партнерських організацій, в команді професіоналів, ентузіастів та фахівців своєї справи
  • Комфортні умови праці в офісі Проектного офісу;
  • Можливість професійного росту

Якщо зацікавила вакансія і Ваш досвід та вміння відповідають вимогам, надсилайте своє резюме до 9 лютого 2023 року на адресу spm@ucu.edu.ua з темою листа «Експерт з відновлення системи ОЗ», ми чекаємо на Вас!